Coș

Expedieri și returnări

 Livrarea produselor se face prin curierat rapid Sameday Curier si GLS. Nu se fac livrari Duminica .

    Cheltuielile legate de transport sunt suportate de client si vor fi specificate atat in procesul de plasare al comenzii, cat si dupa finalizarea acesteia. Livrarea se va realiza in intervalul 24-48 de ore de la confirmarea comenzii exceptand zilele de duminica, precum si sarbatorile legale.
    *Livrare:  1-2 zile lucratoare :
    *Durata de livrare a produselor de  1-2 zile lucratoare  poate fi oferita in perioadele cu volum scazut de comenzi si in conditii de disponibilitate a produselor. Termenul se poate prelungi pana la  30 de zile conform prevederilor legale de livrare a comenzilor plasate online.
    Clientul are responsabilitatea de a verifica la primirea coletului integritatea produsului si in maxim 48 ore de la primire are obligativitatea de a notifica in scris SC MOOD UP SRL printr-un email insostit de poze demonstrative ale defectiunilor survenite. Totodata daca la livrarea produsului sunt semnalate deteriorari majore ale ambalajului produsului clientul trebuie sa intocmeasca un proces verbal de constatare avarieri/pierderi sau deteriorare impreuna cu agentul firmei de curierat, si sa pastreze un exemplar. Pentru produsele livrate la adresa din comanda si ulterior transportate de catre client la o alta adresa nu ne asumam responsabilitatea referitor la integritatea transportarii respectivului produs!

Pot exista situatii exceptionale, cand produsul comandat nu se mai afla pe stoc in momentul comenzii sau se aduce pe comanda din stocul furnizorului extern. Produsele ce lipsesc momentan din stoc pot fi livrate in termen maxim de 30 de zile in limita stocului disponibil la fabrica.
Pot exista de asemenea exceptii de livrare in termenul standard de livrare de 1-2 zile lucratoare, pentru comenzile achitate prin transfer bancar sau ordin de plata, pentru care tranzactia bancii poate dura in functie de timpul de procesare al fiecarei banci; in aceasta situatie comanda se va procesa doar in momentul in care banii au fost transferati in contul SC MOOD UP SRL.
Pot exista intarzieri de livrare datorate conditiilor meteo nefavorabile, drumuri impracticabile sau alte cauze ce tin de evolutia vremii.
Pretul produselor aduse pe comanda se poate modifica fata de pretul afisat in momentul efectuarii comenzii , situtie ce vi se aduce la cunostinta  de operatorii SC MOOD UP SRL , privind termenul de livrare si / sau modificarea de pret existenta inainte de confirmarea comenzii .

Inainte de a comanda un produs, verificati daca acesta se afla pe stoc. Produsele care nu se afla momentan pe stoc nu pot fi livrate. Comenzile respective pot fi pastrate termen de o luna, la solicitarea clientului si se livreaza in momentul in care reintra in stoc. Daca in termen de o luna nu se pot onora, aceste comenzi vor fi considerate anulate, fara o alta notificare. Daca clientul nu precizeaza ca aceste comenzi sa fie pastrate, acestea vor fi considerate nule.

Factura fiscala va fi trimisa in format electronic (Legea 571/2003) pe adresa de e-mail furnizata, nefiind necesara stampilarea si semnarea acesteia. Clientul poate solicita oricand la un moment ulterior factura in format tiparit, semnata si stampilata, daca activitatea prestata impune acest lucru (persoana juridica) sau pur si simplu se doreste pastrarea facturii in format tiparit.
Toate produsele sunt livrate cu instructiuni de montaj si utilizare in limba romana, daca in mod exceptional acestea au lipsit din colet , se pot trimite clientului in format electronic pe adresa de e-mail lasata in comanda.

Returnarea produselor

 Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun , în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Taxa de livrare si taxa de retur fiind sportate de catre cumparator.

 In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv sau pachet in cazul in care produsul se livra cu un alt produs gratuit. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract.

Rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14  zile de la receptia produsului returnat sau dupa primirea dovezii ca produsele au fost expediate catre Vanzator Sc Mood Up Srl va inapoia prin transfer bancar contravaloarea marfii returnate in maxim 14 de zile. 

Rambursarea banilor se va face dupa cum urmeaza:

- pentru Comenzile achitate cu card online -> prin restituire in contul bancar  din care a fost efectuata plata;

- pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/iTransfer/ Card bancar-> prin virament bancar;

- pentru Comenzile achitate prin credit de consum -> anulare/recalculare contract rate.

Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).

In cazul in care un produs comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea produsului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt .

Conform legislatiei din Romania puteti sa returnati produsele cumparate de pe mixbo.ro in termen de 14 zile de la cumpararea lor.

Produsul poate fi returnat in urmatoarele conditii:

- sa nu prezinte urme de asamblare, zgarieturi, lovituri

- ambalajul etichetele si acesoriile intacte 

- sa nu prezinte semne de utilizare

 

Exceptari de la dreptul de retragere

Nu pot fi returnate articole de igiena.

Produsul nu trebuie folosit in exterior si sa nu prezinte urme de utilizare.

In cazul refuzarii produsului va rugam sa ne contactati in termen de 24 de ore de la primirea lui prin telefon sau e-mail pentru stabilirea detaliilor cu privire la retur.Legislatia in vigoare se aplica persoanelor fizice. Asadar, dumneavoastra, consumatorul, aveti dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina dumneavoastra,a consumatorului, sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.Cu alte cuvinte, daca doriti sa renuntati la un produs trebuie sa ne trimiteti o instiintare prin email prin care renuntati la produs.

Renuntarea la un produs se poate face doar daca ati achizitionat produsul prin curier.Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte (inclusiv ambalajul) si nu prezinta semne de uzura. In cazul refuzarii produsului va rugam sa ne contactati in termen de 24 de ore de la primirea lui prin telefon sau e-mail pentru stabilirea detaliilor cu privire la retur.Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de  aproximativ 5 zile lucratoare si nu poate depasi termenul legal de 14 zile .Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca si produs nou ne rezervam dreptul de a refuza produsul.

 Odata cu lansarea comenzii produsului clientul isi da acordul privind Termenii si Conditiile comerciale si i sa adus la cunostinta termenul de 14 zile privind returnarea unui produs.

 Daca produsul livrat catre client este neconform , prezinta defecte sau este deteriorat contravaloarea transportului este suportata integral de catre Sc Mood Up Srl.

Conditii generale pentru retur

- In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.

- Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

- Produsul returnat trebuie sa fie insotit de certificatul de garantie in original, daca acesta este emis de producator/distribuitor. 

- In cazul in care produsul returnat prezinta ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. Acesta clauza se aplica conf. O.U.G Nr.34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.U.G Nr.34/2014 

- In cazul retururilor repetate (peste 3 retururi nefondate) ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului si inregistrarea de comenzi noi.

Returul produselor se poate face doar prin serviciul de curierat rapid (exceptie Posta Romana) . In cazul returului prin curier al unui produs aflat in perioada legala de returnare de 14 zile , costurile de transport sunt suportate de catre cumparator.

Costurile de returnare pot sa difere fata de taxa achitata initial, in functie de curierul ales de catre cumparator , de modul de ambalare al produsului, taxa achitata initial de catre client este o taxa fixa , stabilita de Sc Mood Up Srl , diferenta de valoare a taxei de transport fiind suportata de societatea noastra.